Δρομολόγια

Δείτε αναλυτικά τα δρομολόγια & τις προσφορές που σας παρέχουμε.

Ελλάδα

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ANEK LINES

From 01/11/2019 to 31/12/2020

DAILY DEPARTURES
PIRAEUS CHANIA
DEPARTURE ARRIVAL*
21:00 06:00

* The following day

DAILY DEPARTURES
CHANIA PIRAEUS
DEPARTURE ARRIVAL*
22:00 06:30

* The following day

From 01/11/2019 to 31/12/2020

DAILY
PIRAEUS HERAKLION
DEPARTURE ARRIVAL
21:00 06:00*

* The following day

DAILY
HERAKLION PIRAEUS
DEPARTURE ARRIVAL
21:00 06:00*

* The following day

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΡΗΤΗ

 

Σας ενημερώνουμε ότι ισχύουν οι ακόλουθες προσφορές:

 

  1.  30% έκπτωση στα ημερήσια δρομολόγια, στις Καμπίνες και σε όλα τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα.
  2.  Στα 3 άτομα το 4ο ταξιδεύει ΔΩΡΕΑΝ σε Καμπίνα 4κλινη εξωτερική ή εσωτερική (Α4 ή ΑΒ4)
    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ταξιδεύουν και τα 4 άτομα στην ίδια καμπίνα, με τον ίδιο κωδικό κράτησης και τα 2 εισιτήρια να είναι ολόκληρα (με ακέραιο ναύλο).
    Στην περίπτωση που κάποιοι επιβάτες δικαιούνται έκπτωση, το δωρεάν εισιτήριο χορηγείται στον επιβάτη με την μεγαλύτερη έκπτωση.
    Επίσης, ισχύει και η έκπτωση επιστροφής 20% στα ακέραια εισιτήρια.
  3. 20% έκπτωση στους επιβάτες, για τους κατόχους των καρτών SeaSmiles και Anek Smart, στην Οικονομική θέση και τα Αεροπορικά Καθίσματα (στην γραμμή του Ηρακλείου ) .
  4. 10% έκπτωση στους κατόχους των καρτών SeaSmiles και Anek Smart, στις Καμπίνες, τα ΙΧ Αυτοκίνητα και τις Μοτοσυκλέτες.

Παρατήρηση:

Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Σε κάθε περίπτωση χορηγείται μία έκπτωση, η μεγαλύτερη σε ποσοστό.

ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ & ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Εξωτερικό

01.01.20 - 02.07.20 & 07.09.20 - 31.12.20

ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΝΚΟΝΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥ, ΤΡΙ**, ΤΕΤ & ΚΥΡ 17:30 23:59 16:30
ΠΕΜΠΤΗ***
ΠΑΡ**** & ΣΑΒ**** 17:30 23:15 14:00

*Την επόμενη ημέρα

**Τρίτη 21.01, 28.01, 04.02 & 11.02: Πάτρα (Αναχ. 17:30) –  Ηγουμενίτσα (Αναχ. 23:59) – Ανκόνα (Άφιξη 18:00 την επόμενη ημέρα)

***Πέμπτη 02.01:  Πάτρα (Αναχ. 17:30) – Ηγουμενίτσα (Αναχ. 23:15) – Ανκόνα (Άφιξη 14:00, 03.01 )

***Παρασκευή 03.01: Ανκόνα (Αναχ. 16:30) – Ηγουμενίτσα (Άφιξη 09:30, 04.01) – Πάτρα (Άφιξη 15:00, 04.01)

****Παρασκευή 06.03, 20.03, 03.04 & Σάββατο 29.02, 14.03, 28.03, 11.04:  Πάτρα (Αναχ. 17:30) – Ηγουμενίτσα (Αναχ. 23:15) – Ανκόνα (Άφιξη 15:00 την επόμενη ημέρα)

Ανεκτέλεστα δρομολόγια: 01.01 & 25.12

01.01.20 - 02.07.20 & 07.09.20 - 31.12.20

ΙΤΑΛΙΑ- ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΚΟΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥΤΕΡΑ
ΤΡΙ, ΤΕΤ, ΠΕΜ** & ΠΑΡ*** 13:30 08:00 14:30
ΣΑΒ**** &  ΚΥΡ**** 16:30 09:30 15:00

*Την επόμενη ημέρα

**Πέμπτη 23.01, 30.01, 06.02 & 13.02: Ανκόνα (Αναχ. 13:30) – Ηγουμενίτσα (Άφιξη 08:00 την επόμενη ημέρα) – Πάτρα (Άφιξη 16:00 την επόμενη ημέρα)

***Παρασκευή 03.01: Ανκόνα (Αναχ. 16:30) – Ηγουμενίτσα (Άφιξη 09:30, 04.01) – Πάτρα (Άφιξη 15:00, 04.01)

****Σάββατο 07.03, 21.03, 04.04 & Κυριακή 01.03, 15.03, 29.03, 12.04: Ανκόνα (Αναχ. 17:30) – Ηγουμενίτσα (Άφιξη 10:30 την επόμενη ημέρα) – Πάτρα (Άφιξη 16:00 την επόμενη ημέρα)

Ανεκτέλεστα δρομολόγια: 01.01 & 25.12

03.07.20 - 09.08.20

ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΝΚΟΝΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥΤΕΡΑ 14:30 20:15 11:00
17:30 12:00
ΤΡΙ, ΠΕΜ, ΣΑΒ & ΚΥΡ 14:30 20:15 11:00
ΤΕΤΑΡΤΗ & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ** 17:30 12:00
19:30 20:45 10:45

*Την επόμενη ημέρα

**Την Παρασκευή 03.07 το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα – Ανκόνα θα πραγματοποιηθεί ως εξής: Πάτρα (Αναχ. 14:30) – Ηγουμενίτσα (Αναχ. 20:15) – Ανκόνα (Άφιξη 11:00, 04.07)

03.07.20 - 09.08.20

ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΚΟΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥ, ΤΕΤ, ΠΑΡ &  ΚΥΡ 13:30 06:30 12:00
ΤΡΙΤΗ 13:30 05:30 06:45
16:30 09:30 15:00
ΠΕΜΠΤΗ 15:00 07:00 08:15
16:30 09:30 15:00
ΣΑΒΒΑΤΟ 13:30 06:30 12:00
16:30 09:30 15:00

* Την επόμενη ημέρα

10.08.20 - 06.09.20

ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΝΚΟΝΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥΤΕΡΑ 10.08 14:30 20:15 11:00
17:30 23:15 14:00
ΔΕΥΤΕΡΑ 17.08 14:30 20:15 11:00
17:30 12:00
ΔΕΥΤΕΡΑ 24.08 & 31.08 14:30 23:15 14:00
17:30 19;30 10:45
ΤΡΙ, ΠΕΜ, ΣΑΒ & ΚΥΡ 14:30 20:15 11:00
ΤΕΤΑΡΤΗ 17:30 12:00
19:30 20:45 10:45
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17:30 23:15 14:00
19:30 20:45 10:45

*Την επόμενη ημέρα

10.08.20 - 06.09.20

ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΚΟΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥ, ΤΕΤ, ΠΑΡ &  ΚΥΡ 13:30 06:30 12:00
ΤΡΙΤΗ 11.08 13:30 05:30 06:45
16:30 09:30 15:00
ΤΡΙΤΗ 18.08, 25.08 & 01.09 13:30 05:30 06:45
16:30 11:00
ΠΕΜΠΤΗ 15:00 07:00 08:15
16:30 11:00
ΣΑΒΒΑΤΟ 15.08 & 05.09 13:30 06:30 12:00
16:30 09:30 15:00
ΣΑΒΒΑΤΟ 22.08 &29.08 13:30 06:30 12:00
16:30 09:30

* Την επόμενη ημέρα

Σημειώσεις:

  • Οι αναχωρήσεις και οι αφίξεις σημειώνονται σε τοπική ώρα.
  • Ως ώρα άφιξης αναφέρεται η ώρα που το πλοίο προσεγγίζει την είσοδο του λιμανιού.

01.01.20 – 27.05.20 & 01.10.20 – 31.12.20

ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΜΠΑΡΙ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ* ΑΦΙΞΗ*
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 18:00 00:30 09:30

* Την επόμενη ημέρα

Ανεκτέλεστα δρομολόγια: 01.01, 24.12, 25.12 & 31.12

Μέσω Κέρκυρας τη Δευτέρα 20.04: Πάτρα (Αναχ. 18:00) – Ηγουμενίτσα (Αναχ. 00:30,
21.04) – Κέρκυρα (Αναχ. 02:00, 21.04) – Μπάρι (Άφιξη 10:00, 21.04)

ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΑΡΙ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥ – ΣΑΒ 19:30 05:30* 13:00
ΚΥΡΙΑΚΗ 13:30 23:00 07:00

* Την επόμενη ημέρα

Ανεκτέλεστα δρομολόγια: 01.01, 24.12, 25.12 & 31.12

Μέσω Κέρκυρας την Πέμπτη 16.04: Μπάρι (Αναχ. 19:30) – Κέρκυρα (Άφιξη 04:30, 17.04) – Ηγουμενίτσα (Άφιξη 06:00, 17:04) – Πάτρα  (Arr. 13:00, 17:04)

28.05.20 – 23.07.20 & 28.08.20 – 30.09.20

ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΠΑΡΙ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ* ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ* ΑΦΙΞΗ*
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 18:00 00:30 02:00 09:30

* Την επόμενη ημέρα

** Μέσω Κέρκυρας ΜΟΝΟ τις ακόλουθες ημερομηνίες (αναχώρηση από την Πάτρα):

Ιούνιο: 03, 10, 17, 24, 30
Ιούλιο: 04, 07, 11, 18
Αύγουστο: 29, 30
Σεπτέμβριο: 03, 05, 06, 09, 12, 13, 16, 19, 20, 23, 30

Τις ανωτέρω ημερομηνίες, η ώρα άφιξης στο Μπάρι είναι 10:00

ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΑΡΙ ΚΕΡΥΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥ – ΣΑΒ 19:30 04:30 05:30* 13:00
ΚΥΡΙΑΚΗ 13:30 23:00 07:00

* Την επόμενη ημέρα

** Μέσω Κέρκυρας ΜΟΝΟ τις ακόλουθες ημερομηνίες:

Μάιο: 28
Ιούνιο: 11, 25
Ιούλιο: 03, 11, 17, 18
Αύγουστο: 28, 29
Σεπτέμβριο: 10, 17, 24

Τις ανωτέρω ημερομηνίες, η ώρα άφιξης στην Ηγουμενίτσα είναι 06:00

24.07.20 – 27.08.20

ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΠΑΡΙ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ
ΔΕΥΤΕΡΑ 18:00 00:30* 09:30*
ΤΡΙΤΗ 28.07 & 04.08 18:00 00:30* 02:00* 10:00*
ΤΡΙΤΗ 11.08, 18.08 & 25.08 18:00 00:30* 09:30*
ΤΕΤΑΡΤΗ 29.07, 05.08, & 12.08 18:00 00:30* 09:30*
ΤΕΤΑΡΤΗ 19.08 18:00 00:30* 01:15* 08:15*
ΤΕΤΑΡΤΗ 26.08 18:00 00:30* 02:00* 10:00*
ΠΕΜΠΤΗ 30.07 & 06.08 18:00 00:30* 09:30*
ΠΕΜΠΤΗ 13.08 & 20.08 02:00 10:00
ΠΕΜΠΤΗ 27.08 02:00 03:30 10:30
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24.07, 31.07 & 07.08 18:00 08:00*
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14.08 & 21.08 18:00 00:30* 09:30*
ΣΑΒΒΑΤΟ 02:00 03:30 10:30
ΚΥΡΙΑΚΗ 02:00 03:30 10:30
18:00 00:30* 09:30*

* Την επόμενη ημέρα

ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΑΡΙ ΚΕΡΚΥΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ ΑΦΙΞΗ ΑΦΙΞΗ*
ΔΕΥ, ΤΡΙ, ΠΕΜ 19:30 05:30* 13:00
ΤΕΤ 29.07 & 05.08 19:30 04:30* 06:00* 13:00
ΤΕΤ 12.08, 19.08 & 26.08 13:00 23:00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13:00 22:00 23:30
ΣΑΒΒΑΤΟ 13:00 22:00 23:30
19:30 05:30* 13:00
ΚΥΡΙΑΚΗ 13:30 23:00 07:00

* Την επόμενη ημέρα

ΠΡΟΣΟΧΗ! Για όλες τις ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ (π.χ. Δευτέρα 00:30), το check-in πραγματοποιείται ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ (π.χ. ΚΥΡΙΑΚΗ βράδυ)!

 

Σημειώσεις::

  • Οι αναχωρήσεις και οι αφίξεις σημειώνονται σε τοπική ώρα.
  • Ως ώρα άφιξης αναφέρεται η ώρα που το πλοίο προσεγγίζει την είσοδο του λιμανιού..

01.01.20 - 28.05.20 & 01.10.20 - 31.12.20

 ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ  ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΒΕΝΕΤΙΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ* ΑΦΙΞΗ**
ΔΕΥΤΕΡΑ 23:00 06:30 07:00
ΠΕΜ & ΠΑΡ 23:59 06:30 07:00

*Την επόμενη ημέρα

**Μετά από 2 ημέρες

Ανεκτέλεστα δρομολόγια: 17.04, 24.12 & 25.12

01.01.20 - 16.05.20 & 21.09.20 - 31.12.20

ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ ΒΕΝΕΤΙΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ*
ΤΕΤ & ΚΥΡ 12:00 14:30 21:00
ΣΑΒΒΑΤΟ 13:30 16:00 22:30

*Την επόμενη ημέρα

Ανεκτέλεστα δρομολόγια: 18.04, 26.12 & 27.12

29.05.20 - 30.06.20 & 07.09.20 - 30.09.20

 ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ  ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΒΕΝΕΤΙΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ* ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ* ΑΦΙΞΗ**
ΔΕΥΤΕΡΑ 23:00 06:30 07:00
ΠΕΜΠΤΗ 23:59 06:30 07:00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23:59 06:30 07:45 07:30

*Την επόμενη ημέρα

**Μετά από 2 ημέρες

17.05.20 - 30.06.20 & 07.09.20 - 20.09.20

 ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ  ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ*
ΤΕΤΑΡΤΗ 12:00 14:30 21:00
ΣΑΒΒΑΤΟ 13:30 16:00 22:30
ΚΥΡΙΑΚΗ 12:00 13:45 15:00 21:30

*Την επόμενη ημέρα

01.07.20 – 06.09.20

 ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ  ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΒΕΝΕΤΙΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ
ΔΕΥΤΕΡΑ 00:59 07:30 08:00*
ΠΕΜΠΤΗ 23:59 06:30* 07:00**

*Την επόμενη ημέρα

**Μετά από 2 ημέρες

 ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ  ΒΕΝΕΤΙΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ* ΑΦΙΞΗ*
ΤΕΤΑΡΤΗ 12:00 14:30 21:00
ΣΑΒΒΑΤΟ 13:30 01:00 22:30

*Την επόμενη ημέρα

ΠΡΟΣΟΧΗ! Για όλες τις αναχωρήσεις τη ΔΕΥΤΕΡΑ στις 00:59, το check-in αρχίζει ΚΥΡΙΑΚΗ βράδυ!

Σημειώσεις:

  • Οι αναχωρήσεις και οι αφίξεις σημειώνονται σε τοπική ώρα.
  • Ως ώρα άφιξης αναφέρεται η ώρα που το πλοίο προσεγγίζει την είσοδο του λιμανιού.

EKΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ 2020 

  1. 20% Early Booking (ισχύει για κράτηση και έκδοση εισιτηρίων έως 29/02/2019, ισχύει για ταξίδι απλής μετάβασης ή μετ’ επιστροφής, έως 31/12/2020)
  2. 20% Έκπτωση Aneksmart / Seasmiles (μόνο για silver και gold μέλη)
  3. 25% Λέσχες αυτοκινήτου / αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
  4. 20% Οικογένεια και φίλοι
  5. 50% Παιδιά (4-16 ετών για  Μπάρι – Αγκώνα- Βενετία)
  6. 20% 60 ετών και άνω
  7. 20% Νέοι – Έφηβοι

Oι επιβάτες, οι αποσκευές τους και τα οχήματά τους μεταφέρονται σύμφωνα με τις ισχύουσες διεθνείς συμβάσεις και τους γενικούς όρους μεταφοράς (στο εξής από κοινού αναφερόμενοι «οι όροι») όπως αυτοί καθορίστηκαν από την «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΝΕΚ Α.Ε. – SUPERFAST ENDEKA (HELLAS) INC. & ΣΙΑ» (στο εξής «η Εταιρεία»). Οι όροι περιέχουν εξαιρέσεις και περιορισμούς της ευθύνης του μεταφορέα για θάνατο, ασθένεια, βλάβη ή απώλεια οχημάτων και αποσκευών, καθυστέρηση ή αλλαγή πορείας. Αντίγραφα των Όρων διατίθενται όποτε ζητηθούν.

Δρομολόγια – Ναύλοι
Οι τιμές και τα δρομολόγια που αναφέρονται στο φυλλάδιο της Εταιρείας βασίζονται στις ισχύουσες συνθήκες κατά την περίοδο της έκδοσης. Αν κάποιες απ’ αυτές τις συνθήκες διαφοροποιηθούν χωρίς υπαιτιότητα της Εταιρείας, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση τις ώρες αναχώρησης των δρομολογίων της, τις τιμές των ναύλων της, τα δρομολόγια ή άλλες συμβατικές της υποχρεώσεις. Στις ανωτέρω συνθήκες περιλαμβάνονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά περιπτώσεις αύξησης των τιμών καυσίμων, νομισματικών διακυμάνσεων ή άλλων απρόβλεπτων συνθηκών. Σε περίπτωση που η Εταιρεία δεν ανταποκρίνεται στις συμβατικές υποχρεώσεις της, ο/η επιβάτης (στο εξής «ο επιβάτης») δικαιούται επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου, χωρίς επιπλέον αποζημίωση. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις από υπαιτιότητα τρίτων, εντολές λιμενικών αρχών ή λόγω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα δρομολόγια υπόκεινται σε αλλαγές.

Κρατήσεις Θέσεων
Σύμφωνα με τη Διεθνή Οδηγία SOLAS και την ευρωπαϊκή νομοθεσία (Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ του Συμβουλίου της 18/06/1998) όταν γίνεται κράτηση, η υποβολή των παρακάτω στοιχείων είναι υποχρεωτική: Όνομα και Επώνυμο, Φύλο, Ημερομηνία Γεννήσεως, Υπηκοότητα, Τηλέφωνο επικοινωνίας, Τύπος και Αριθμός Κυκλοφορίας Οχήματος (αν υπάρχει). Για τους επιβάτες που δεν είναι υπήκοοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ούτε των χωρών της Schengen) τα παρακάτω στοιχεία ζητούνται επιπλέον: Αριθμός και Ημερομηνία Λήξεως Διαβατηρίου, Ημερομηνία Λήξεως Βίζας (αν χρειάζεται).

Ισχύς Εισιτηρίου
Το εισιτήριο ισχύει για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσής του (όχι κράτησης ή εκτύπωσης), εκτός από τα εισιτήρια με ειδικό ναύλο που έχουν περιορισμένη ισχύ. Το εισιτήριο είναι προσωπικό (ισχύει μόνο για το πρόσωπο που αναγράφεται στο εισιτήριο) και αμεταβίβαστο, εκτός αν ο νόμος ορίζει διαφορετικά. Αλλαγή ονοματεπώνυμου σε εκδομένο εισιτήριο δεν είναι αποδεκτή. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητά από τους επιβάτες να επιδεικνύουν έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα πριν ταξιδέψουν και δεν θα ευθύνεται αν κάποιος επιβάτης – διαφορετικός από αυτόν που δικαιούται να ταξιδέψει σύμφωνα με το εισιτήριο – ταξιδέψει ή αποζημιωθεί, επιδεικνύοντας αποδεικτικά έγγραφα (διαβατήριο, ταυτότητα, ταξιδιωτικά έγγραφα) ανταποκρινόμενα στο όνομα του επιβάτη που εμφανίζεται στο εισιτήριο.

Ισοτιμία
Οι ναύλοι των εισιτηρίων που αγοράζονται στο εξωτερικό ή πάνω στο πλοίο μπορεί να διαφέρουν λόγω διαφοράς νομισματικής ισοτιμίας.

Ακυρώσεις – Επιστροφές
Ακυρώσεις μπορούν να γίνουν στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, στον λιμενικό πράκτορα, στον Premium Sales Agent ή στα γραφεία της Εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή.
Το ποσοστό επιστροφής εξαρτάται από το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της ακύρωσης και της ημερομηνίας ταξιδιού. Ειδικότερα, επιστρέφονται τα ακόλουθα ποσά:

  • Επιστροφή 100%, αν η ακύρωση γίνει μέχρι 22 μέρες πριν την αναχώρηση.
  • Επιστροφή 80%, αν η ακύρωση γίνει από 21 έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση.
  • Επιστροφή 50%, αν η ακύρωση γίνει από 7 μέρες έως 24 ώρες πριν την αναχώρηση.
  • Η Εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να επιστρέψει οποιοδήποτε χρηματικό ποσό σε περίπτωση ακύρωσης λιγότερο από 24 ώρες πριν την αναχώρηση ή αν ο επιβάτης δεν παρουσιαστεί κατά την επιβίβαση.
  • Σε περίπτωση μερικής ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής και εφόσον ο επιβάτης έχει ταξιδέψει το ένα σκέλος του ταξιδιού, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται για το δεύτερο σκέλος του ταξιδιού.
  • Σε περίπτωση πλήρους ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται.
  • Εξαιρούνται από την επιστροφή των ανωτέρω ποσών οι περιπτώσεις των εισιτηρίων που εκδόθηκαν επ’ ωφελεία προσφοράς, όπου ισχύουν οι όροι της εκάστοτε προσφοράς.

Οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα να μετατρέψουν το εισιτήριό τους σε ΑΝΟΙΧΤΟ ή να αλλάξουν την ημερομηνία ταξιδιού έως και τέσσερις (4) ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση. Αν αυτό το εισιτήριο ακυρωθεί μελλοντικά, λαμβάνεται ως ημερομηνία ακύρωσης η ημερομηνία που το εισιτήριο έγινε ανοιχτό ή άλλαξε ημερομηνία ταξιδιού και η όποια επιστροφή χρημάτων γίνεται σε συσχετισμό με την αρχική ημερομηνία ταξιδιού.
Oι αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων γίνονται γραπτώς. Ακυρώσεις και επιστροφές μπορούν να διακανονιστούν μόνο στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, στον λιμενικό πράκτορα, στον Premium Sales Agent ή στα γραφεία της Εταιρείας στα οποία έγινε η έκδοση του εισιτηρίου. Tα λιμενικά πρακτορεία μπορούν να ακυρώσουν ένα εισιτήριο μετά το πέρας του check-in χωρίς να επιστρέψουν χρήματα. H Εταιρεία έχει το δικαίωμα να κρατήσει όλο το ποσό του εισιτηρίου αν ο επιβάτης διακόψει το ταξίδι του σε ένα ενδιάμεσο λιμάνι, εκτός και αν η διακοπή οφείλεται σε ασθένεια, ατύχημα ή ανωτέρα βία.

Ανοιχτά Εισιτήρια
Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί εξαρχής σαν ανοιχτής ημερομηνίας επιστροφής ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής τους (όχι κράτησης ή εκτύπωσής τους) και ακυρώνονται με 100% επιστροφή του ναύλου.
Τα εισιτήρια που έχουν μετατραπεί σε ανοιχτής ημερομηνίας, ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσης (όχι κράτησης ή εκτύπωσης) των αρχικών εισιτηρίων και σε περίπτωση ακύρωσης, ισχύει η πολιτική ακυρώσεων των αρχικών εισιτηρίων.
Οι επιβάτες με ανοιχτή επιστροφή πρέπει να κάνουν έγκαιρα κράτηση για την επιστροφή τους και μόνο μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου, του λιμενικού πράκτορα, του Premium Sales Agent ή των γραφείων της Εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή. O συνολικός ναύλος υπολογίζεται με βάση τη χαμηλή περίοδο του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Σε περίπτωση που ταξιδεύει σε μεσαία ή υψηλή περίοδο ή κατά την περίοδο ισχύος ενός νέου ναύλου, ο επιβάτης υποχρεούται να πληρώσει τη διαφορά μεταξύ του τρέχοντος και του προπληρωμένου ναύλου. Η κράτηση θα πραγματοποιείται βάσει διαθεσιμότητας θέσεων. Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί τη μεταφορά του επιβάτη στην ημερομηνία ή στη θέση που επιθυμεί. Εναλλακτική ημερομηνία ταξιδιού ή/και θέσεως θα προταθούν.

Απώλεια εισιτηρίου
Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου, ο επιβάτης οφείλει να ενημερώσει αμέσως το σημείο έκδοσης του εισιτηρίου ή την Εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση, ο επιβάτης λαμβάνει εισιτήριο από το λιμάνι κατόπιν ελέγχου ταυτοπροσωπίας του δικαιούχου.
Σημείωση: Ο επιβάτης πρέπει να έχει μαζί του στο check-in ταυτότητα ή διαβατήριο που να αποδεικνύουν ότι είναι ο πραγματικός κάτοχος του εισιτηρίου.

Εκπτώσεις
Οι παρακάτω κατηγορίες δικαιούνται έκπτωση: 1) βρέφη, 2) παιδιά, 3) ενήλικες 60 ετών και άνω, 4) φοιτητές, 5) νέοι, 6) μέλη λεσχών αυτοκινήτου και αυτοκινούμενου τροχόσπιτου, 7) μέλη προγραμμάτων πιστότητας Aneksmart ή Seasmiles. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την ιδιότητα και το δικαίωμα των ως άνω κατηγοριών σε οικονομικότερη μετακίνηση οφείλουν να επιδεικνύονται κατά την έκδοση των εισιτηρίων και κατά τη διάρκεια του check-in. Οι ανωτέρω εκπτώσεις θα πρέπει να αιτούνται κατά τη διάρκεια της κράτησης. Μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού, ουδεμία επιστροφή ναύλου πραγματοποιείται.

Αιτήσεις Group
Oι τιμές για τα Group καθορίζονται ύστερα από συνεννόηση με την Εταιρεία, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και τους Premium Sales Agents. Το Group πρέπει να αποτελείται κατ’ ελάχιστον από 16 επιβάτες. Κατά το διάστημα από 15/07 έως και 15/09 το Group πρέπει να αποτελείται κατ’ ελάχιστον από 20 επιβάτες.

Ασυνόδευτα Παιδιά
H Εταιρεία δε δέχεται κρατήσεις για παιδιά κάτω των 15 ετών που δε συνοδεύονται από κάποιον ενήλικα. Κρατήσεις για παιδιά από 15 έως 18 ετών γίνονται δεκτές μόνο μετά από γραπτή έγκριση του γονέα ή κηδεμόνα. Ανάλογες αιτήσεις διατίθενται από τα γραφεία της Εταιρείας (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, τηλ. +30 210 89 19 010, e-mail: cs.adriatic@superfast.com για τα πλοία της Superfast Ferries και τηλ.: +30 210 41 97 470, e-mail: customerservice@anek.gr για τα πλοία της Anek Lines).

Επιβάτες με ειδικές ανάγκες
Tα πλοία διαθέτουν ειδικά σχεδιασμένες καμπίνες με εύκολη πρόσβαση και λειτουργία για επιβάτες με ειδικές ανάγκες. Λόγω του περιορισμένου αριθμού αυτών των καμπινών, είναι απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την απευθείας γραμμή εξυπηρέτησης πελατών.

Κατοικίδια Ζώα
Στα πλοία της Εταιρείας, υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι φύλαξης κατοικιδίων (κλωβοί φύλαξης), για τους οποίους είναι απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Επιπλέον υπάρχει εναλλακτικά περιορισμένος αριθμός καμπινών που μπορούν να φιλοξενήσουν κατοικίδια ζώα και, ως εκ τούτου, είναι επίσης απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Ασυνόδευτα κατοικίδια ζώα δε γίνονται αποδεκτά.
Οι συνοδοί πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου (οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να έχουν μαζί και το επίσημο διαβατήριο κατοικίδιου της Ε.Ε.) και να ακολουθούν όλες τις διαδικασίες επιβίβασης. Για τις γάτες, τους σκύλους και τα κουνάβια, είναι υποχρεωτικό να υπάρχει αποδεικτικό εμβολίου λύσσας. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε στον κτηνίατρό σας ή στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.
Δεν επιτρέπεται η παραμονή κατοικιδίων στις υπόλοιπες καμπίνες, στα οχήματα (εκτός αν η κράτηση αφορά camping on board) και η παρουσία τους στα εστιατόρια, τα μπαρ και τους υπόλοιπους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Tα κατοικίδια πρέπει πάντα να συνοδεύονται, να φέρουν λουρί και να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Ο συνοδός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του κατοικίδιου, καθώς επίσης και για τη συμμόρφωσή του στους παραπάνω κανόνες.
Επίσης, ο συνοδός φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τυχόν σωματικές βλάβες και υλικές ζημίες που αυτό μπορεί να προκαλέσει σε τρίτους. Από την υποχρέωση παραμονής στους ειδικούς χώρους εξαιρούνται τα ειδικά εκπαιδευμένα ζώα που βοηθούν ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και είναι δυνατόν να συνοδεύουν τον κύριό τους στους χώρους ενδιαίτησης επιβατών. Oι ιδιοκτήτες των ζώων αυτών πρέπει να διαθέτουν τα σχετικά πιστοποιητικά. Σημείωση: για τις ειδικότερες προϋποθέσεις μεταφοράς ζώντων ζώων πλην κατοικιδίων ισχύουν οι όροι μεταφοράς φορτίου και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επικοινωνούν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας.

Camping on board
Το camping on board ισχύει από την 1η Απριλίου μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Οι επιβάτες με τροχόσπιτα ή αυτοκινούμενα οφείλουν να παρουσιάζονται στο γραφείο επιβίβασης το αργότερο 3 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης του πλοίου. Καθυστερημένη άφιξη του τροχόσπιτου ή του αυτοκινούμενου, πιθανόν να μην επιτρέψει τη φόρτωσή του στο ανοιχτό κατάστρωμα. Συνιστάται η έγκαιρη κράτηση θέσεων γιατί ο χώρος camping on board είναι περιορισμένος. Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται αυστηρά σε όσους κάνουν camping on board το μαγείρεμα, η χρήση υγραερίου και η οποιαδήποτε χρήση φωτιάς ή φλόγας. Παρακαλούνται οι επιβάτες να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους κανονισμούς που αφορούν το camping on board, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι πάνω στα πλοία. Το camping on board επιτρέπεται μόνο για τα οχήματα που είναι επισήμως καταχωρημένα ως οχήματα camping, τα campers και τα τροχόσπιτα. Στα οχήματα που δεν είναι επισήμως καταχωρημένα ως οχήματα camping δεν επιτρέπεται το camping on board και οι επιβάτες τους δεν θα έχουν πρόσβαση στο ανοιχτό κατάστρωμα.

Γεύματα και ποτά
Tα γεύματα και ποτά δε συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου.

Προσωπικά είδη / αντικείμενα
Οι επιβάτες μπορούν να παραδώσουν προς φύλαξη στο Λογιστήριο του πλοίου, χρήματα ή τιμαλφή που η αξία τους δεν θα υπερβαίνει τα 500€. H Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια χρημάτων ή πολύτιμων αντικειμένων, τόσο στους κοινόχρηστους χώρους όσο και στις καμπίνες του πλοίου. Σε περίπτωση απώλειας προσωπικών αντικειμένων, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να απευθυνθούν στη Υποδοχή Επιβατών του πλοίου (Reception) κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή να τηλεφωνήσουν στην απευθείας γραμμή εξυπηρέτησης πελατών. Προσωπικά είδη/αντικείμενα τα οποία έχουν τοποθετηθεί στα αυτοκίνητα των επιβατών, δεν θα είναι προσβάσιμα κατά τη διάρκεια του πλου, καθώς μετά την αναχώρηση, απαγορεύεται η είσοδος στα γκαράζ του πλοίου.

Κανονισμοί /Διαδικασία Επιβίβασης
Λόγω της εφαρμογής του κώδικα ISPS (International Ship and Port Security Code) και των επιταγών ασφαλείας που επιβάλλει, το επιβατικό κοινό παρακαλείται για την έγκαιρη προσέλευσή του στο χώρο επιβίβασης, το αργότερο 3 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Οι επιβάτες οφείλουν να έχουν μαζί τους το διαβατήριό τους, την ταυτότητά τους, την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός τους ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα, όπως και, τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την ιδιότητα και το δικαίωμα έκπτωσης (εφόσον δικαιούνται), τα οποία οφείλουν να επιδεικνύουν κατά τη διάρκεια του check in ή σε οποιοδήποτε έλεγχο Αστυνομικής Αρχής. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει σε κάποιον επιβάτη να ταξιδέψει, αν κρίνει ότι αυτός δε φέρει τα απαιτούμενα, κατά τα ανωτέρω, έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Aν ο επιβάτης δε φέρει τα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα κατά τον έλεγχο διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων, το επιβαλλόμενο πρόστιμο επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον επιβάτη. H Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που οι Αρχές απαγορεύσουν να ταξιδέψει κάποιος επιβάτης. Aν ο έλεγχος διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων απαγορεύσει την είσοδο σε κάποια χώρα, ο επιβάτης θα επιβαρυνθεί με το κόστος επιστροφής. Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνούν με το ανάλογο προξενείο για πληροφορίες ή διευκρινίσεις. Tα βρέφη και τα παιδιά χρειάζονται επίσης διαβατήριο ή άλλα έγκυρα έγγραφα. Όλοι οι επιβάτες και όλα τα πράγματα που επιβιβάζονται επί του πλοίου δύναται να υποβληθούν σε έλεγχο. Όσοι αρνούνται να συμμορφωθούν με το παραπάνω, δεν θα γίνονται δεκτοί στο πλοίο και θα παραδίδονται στις αρμόδιες λιμενικές αρχές. Από τη στιγμή που ο επιβάτης θα επιβιβαστεί στο πλοίο, δεν επιτρέπεται να αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση του πλοίου. Αν αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση τότε πρέπει να πάρει μαζί του όλα τα προσωπικά του είδη και/ή το αυτοκίνητό του εφόσον αυτό είναι εφικτό να μετακινηθεί από το χώρο στάθμευσης του πλοίου. Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά όπλων, φυσιγγίων, εκρηκτικών, εύφλεκτων, εμπρηστικών και γενικά επικίνδυνων υλών.

Συναλλαγές εν πλω
Στα πλοία, νόμισμα συναλλαγής είναι το Ευρώ. Τα πλοία της Superfast Ferries διαθέτουν ΑΤΜ για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Οι περισσότερες από τις πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές.

Τηλεπικοινωνία & Internet
Στο πλοίο παρέχονται οι παρακάτω υπηρεσίες:

  • Χρήση του κινητού τηλεφώνου καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Για πληροφορίες όσον αφορά τη συγκεκριμένη δορυφορική επικοινωνία και τις χρεώσεις, οι επιβάτες παρακαλούνται να απευθυνθούν στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που είναι συμβεβλημένοι.
  • Ασύρματη πρόσβαση (WI-FI) καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Γραμμή εξυπηρέτησης πελατών
Για οποιαδήποτε ερώτηση, σχόλιο ή παρατήρηση οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν τηλεφωνικά στο 210 89 19 010 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: cs.adriatic@superfast.com για τα πλοία της Superfast Ferries και στο 210 41 97 470 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: customerservice@anek.gr για τα πλοία της Anek Lines.

Χρήσιμες πληροφορίες
Κάθε καμπίνα χαρακτηρίζεται και διατίθεται ως 1κλινη, 2κλινη, 3κλινη ή 4κλινη, ανάλογα τον αριθμό των επιβατών που τη χρησιμοποιούν και όχι βάσει του αριθμού των κλινών που διαθέτει ή τις πιθανές (έξτρα) παροχές που προσφέρει. Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν ελεύθερα όλους τους κοινόχρηστους χώρους των πλοίων (μπαρ, εστιατόρια, σαλόνια κ.τ.λ.). Δεν επιτρέπεται ο ύπνος στα σαλόνια και στους διαδρόμους του πλοίου. Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις του πληρώματος, οι οποίες αφορούν στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας και εύρυθμης λειτουργίας του πλοίου.

To euroline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.